Kinderopvang met hoofd, hart en handen

Klachtenregeling

We doen natuurlijk elke dag ons uiterste best om ervoor te zorgen dat iedereen na een dagje Violinde weer tevreden naar huis gaat. We horen graag van ouders hoe ze onze kinderopvang en service ervaren, daar leren we van. Het kan zijn dat je ontevreden bent over de kinderopvang. Heb je een klacht over Violinde? We gaan graag met je in gesprek. Bespreek de klacht eerst met de verantwoordelijke persoon. Uiteraard mag je ook altijd contact op nemen met onze leidinggevende bij voorkeur via de mail: info@violinde.nl

We stellen het op prijs als je eerst onze interne klachtenprocedure gebruikt, zodat we meteen alles in het werk kunnen stellenĀ  om de klacht naar tevredenheid op te lossen. Onze klachtenprocedure vind je hier en via de link hiernaast. Je hebt altijd het recht om je klacht ook neer te leggen bij de geschillencommissie kinderopvang.

 

Stel hier je vraag